مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:352022-12-28اقتصادي

خلع ید سه هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان در پاییر امسال


مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: در پاییز امسال، سه هکتار از اراضی راکد شهرک ها و نواحی صنعتی استان خلع ید شد.

- ایسنا/سمنان مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: در پاییز امسال، سه هکتار از اراضی راکد شهرک ها و نواحی صنعتی استان خلع ید شد.

سیده سمانه زرگر 7 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان اراضی با 38 فقره قرارداد راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با طرح در جلسات داوری و هیات حل اختلاف تعیین تکلیف و خلع ید شد.

وی بیان کرد: در جلسات داوری پاییز امسال، بیش از 2 هکتار از اراضی راکد شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب پنج قرارداد در این سه ماه فسخ شد.

زرگر تصریح کرد: 38 پرونده در 2 جلسه هیئت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان مورد رسیدگی قضایی و کارشناسی قرار گرفته است.

مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 30 فقره قرارداد با مساحت بیش از 15 هکتار برای ادامه فرایند سرمایه گذاری، مهلت دوباره بهره برداری اعطا و 2 فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج و یک فقره قرارداد انصرافی شد.

مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: باز پس گیری اراضی و فسخ قرارداد در خصوص متقاضیانی است که به تعهدات خود در قرارداد عمل نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید سه هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان در پاییر امسال

خلع ید سه هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی استان سمنان در پاییر امسال